Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

ΑΝΤΙΔΡΩΩΩΩΩ !!!

Μας έχουν διδάξει καλά.
Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Είμαστε άξιοι αυτού που παθαίνουμε. Οι πολιτικοί είναι αφεντικά μας. Μαζί τα φάγαμε. Εμείς φταίμε και θα πληρώσουμε. Μην σηκώνεστε από τους καναπέδες. Μία τετράωρη στάση εργασίας "Παναττική" φτάνει. Οι 1000, 2000 ή 5000 οργανωμένοι θα πάρουν πανό και θα πάνε να κάνουν μπούγιο για να μην χρειάζεται να πάμε εμείς και χάσουμε το μεροκάματό μας.

Εγώ αύριο θα είμαι στο Σύνταγμα, όχι γιατί το λέει η πράσινη ΓΣΕΕ, όχι γιατί είμαι συνδικαλιστής ή γιατί πιστεύω στις απεργίες. Δεν απεργώ. Διαμαρτύρομαι γιατί είμαστε ζώα. Διαμαρτύρομαι γιατί αυτοί εκεί μέσα στην βουλή είναι υπάλληλοί μου και ούτε εγώ ούτε κανείς άλλος που γνωρίζω δεν τους εξουσιοδότησε να μας προδώσουν .

Ελάτε όλοι. Σηκωθείτε από καναπέδες, ντιβάνια, πολυθρόνες και... καρέκλες και ελάτε. Στις 1 και για μία ωρίτσα να κατεβούμε όλοι και να τους κράξουμε τόσο δυνατά που να αναγκαστούν να κάνουν πίσω.

Ενας φίλος αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου